miercuri, 28 mai 2008

mogofanii







Desi am o anumita etate si am trecut prin citeva scoli nu pot sa definesc „mogofanii”, m-am trezit cu acest cuvint, nu mai stiu unde l-am auzit prima data si nici nu cred ca m-am chinuit sa-l definesc in cuvinte.Astazi ma intreb de ce?
Norocul meu , daca poate fi numit noroc, este ca am prieteni si unii dintre ei sunt intelectuali, oameni cu carte, oameni ce scriu carti si datorita lor am in minte o definitie mai mult sau mai putin stintifica.
Chiar si asa cred si voi avea mereu credinta ca anumite lucruri nu se pot defini deoarece ele sunt o stare de fapt, cel putin in aceasta tara: Romania.Ce rost are sa definesti starea de "mogofenie" a poporului roman cind aceasta este genearala, te uiti in dreapta, stinga, sus, jos orcind poti numi pe oricine mogofan, pe buna dreptate… Atunci ce rost are sa strici cuvinte pentru a defini mogofanul?
Oare mai are rost sa definesti notiunea de coruptie, de corupti, de tigan, tiganie?Imi aduc vag aminte niste versuri ce sunau de genul:
Roman zicem….coruptie zicem,
Roman zicem….tigan zicem…(nu ca as avea ceva impotriva tiganilor, daca s-ar mai spala si ar munci)

Niciun comentariu: